Billie Eilish - Therefore I Am (Live From The ARIAS)

Опубликовано: 8 дек 2020
Listen to “Therefore I Am”, out now: smarturl.it/ThereforeIAm

Follow Billie Eilish:
Instagram: BillieEilish.lnk.to/Instagram
Facebook: BillieEilish.lnk.to/Facebook
Twitter: BillieEilish.lnk.to/Twitter
RUbill: rubill.info
Email: smarturl.it/BillieEilishEmail
Store: smarturl.it/BillieEilishStore

Music video by Billie Eilish performing Therefore I Am (Live From The ARIAS). © 2020 Darkroom/Interscope Records

vevo.ly/6XgZZz

Комментарии

  • She is soo ccuuttee😭💓.

  • I love you❤️❤️‍🩹❤️‍🔥

  • À'y love your voice so much💚💚💚

  • Logro desbloqueado encontraste el comentario en español U^ェ^U

  • low key, billie always seems so mean in her music videos bc of the idk just kinda scary, but she actually a rlly nice person. and the concert doesnt seem real. love you!

  • 💣💣💣

  • Its the charlie brown shirt for me

  • Omg omg bille is here

  • DAMN🔥

  • perfect as it always was🙈

  • ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

  • Love tjis

  • I Love It 🖤

  • that "damnnnn" kills me

  • Sorry most pop music today isn’t that good but this young lady is sooo talented. She’s wonderful!

  • Dam no voice in the back just her

  • OMG THIS IS MY FAVORITE SONG BRUH 😍😍😍

  • Billeeee

  • 2:20 💚 💚 💚

  • love you

  • love you

  • love you

  • love you

  • love you

  • love you

  • love you

  • Loveeeeeeee 💖

  • .

  • Damnnnn 😍

  • Every time she says I not your friend. 🎢👆 My confidence 🎢

  • I love billie 🇵🇾🇵🇾🇵🇾🇵🇾🇵🇾🇵🇾🇵🇾🇵🇾

  • Billie ilov

  • I love you billeh

  • Your voice is perfect and you are so beatiful! I will support you no matter what! You are my idol and i hope to meet you someday! i Wanna see your beauty with my own eyes. Have a nice day!

  • I LOVE YOUUUUUU🥑🥑🥑🥑🥑🥑🥑🖤💚

  • I love you baby girl!

  • All songs Billy Trend but Sual is its name كل اغاني بيلي ترند بس سوال هي اسمها الخيقيق بيلي ايلش او لا؟

  • i like you a lot billie i even made a SOFT of you

  • Love you so so so so so much Jana from Egypt and is have 12 years old ❤️💚

  • I love you

  • Billie perfeita como sempreeeeeeeeeee 😢😢💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  • My favourite song I'm going to one of her concerts

  • How can someone dislike? How could you!!

  • she sounds EXACTLY the same or even better than audio she's amazing

  • 1:46

  • 1:41

  • billieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • I thought it would sound different in a performance but her range is insane🤭

  • Sometimes you just want to be the microphone Billie's got.💚🖤🤟🎶

  • OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG O-M-G!

  • 1:48 😩💘

  • I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am Stop, what the hell are you talking about? Ha Get my pretty name outta your mouth We are not the same with or without Don't talk 'bout me like how you might know how I feel Top of the world, but your world isn't real Your world's an ideal So go have fun I really couldn't care less And you can give 'em my best, but just know I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am I don't want press to put your name next to mine We're on different lines, so I Wanna be nice enough, they don't call my bluff 'Cause I hate to find Articles, articles, articles Rather you remain unremarkable Got a lotta interviews, interviews, interviews When they say your name, I just act confused Did you have fun? I really couldn't care less And you can give 'em my best, but just know I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am I'm sorry I don't think I caught your name I'm sorry I don't think I caught your name I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am I'm not your friend or anything, damn You think that you're the man I think, therefore, I am

  • I love you billie eilish

  • There are billions comments you can't read . But I'm sure one day I will get your reply back . I LOVE YOU BILLIE EILISH❤️💛❤️

  • Ты клас 👍👍👍👍👍

  • Can’t wait to see u Billie, and are u doing therefore I am in Australia?

  • BRASIL

  • *_We may all speak different languages, but music is the language we can all understand!_* 🙏

  • 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  • I LOVE YOU SO MUCH BILLIE EILISH😭❤❤❤

  • 😍❤❤❤❤❤❤❤

  • why my voice is noot good too

  • ❤️❤️❤️

  • 🤟🤟

  • 😉🤟🌻🌺🌺🌺🌺🌺

  • Billie is like kind and when singing kinda serious which is cool to me❤🧡💛💚💙💖💜🖤💎😃🌈🌸☺️

  • Billie is my friend

  • 💞💞💞💞

  • Lo más hermoso del mundo 💕 Billie eilish

  • We're always your friends❤

  • Maybey I'll bring back bees

  • Just 🍯 honey

  • Loose the sting

  • You used to be beautiful, and I always listened to your songs.

  • I miss you 😭

  • you look better than me billie

  • Omg when she said stop ❤️🤌🏻🤤🥰

  • I love you too

  • This is so good.

  • I love her voice so much

  • Supersin Billei❤💚

  • Billy A

  • Top 20 English Songs 🎵 Hits of 2020 | Porch Pone Productions:rubill.info/more/PLNuhBB5Sk6vYH5hpTkUZRFWI8Eg-789Sd.html

  • ♪~(´ε` )💚🖤💚

  • How the hell does she always manage to sound exactly like the studio version?? Billie is absolutely incredible

  • Love you 😍 💗 from Iran 🇮🇷 ❤

  • 😚😚😚😍😍😍

  • Whoever read this, REMEMBER: Life is short. Cut out negativity, forget gossip, say goodbye to people who don´t care. Spend time with people who are always there.💖

  • I love Billie and her songs 💕

  • اثبتوا وجودكم اين العرب 🙂✌🏻؟

  • So beautiful

  • 🖤

  • 🥳💕

  • She is the only singer I saw her songs 1000 of times ❣❣❣😂 Always Billie 💟

    • @MR LOCAL FF jajaja yo también 🙏😎👍

    • @Ariel 980 ella es la mejor cantante y la amo y he visto su canción 1000 veces

    • No te entiendo ni merga no se inglés 🥵

  • Hola

  • 2:54 🤰🏻🤰🏻🤰🏻

  • Where are Schroeder and Snoopy?

  • Wonder! Beautiful voice! ♥️

  • This song was released 9 December 2020

  • Scenes drowned in silence due to Covid-19